El comerç de Sant Fruitós de Bages surt al carrer amb una matinal de descomptes i promocions
El dissabte 4 de maig, l'Associació de Comerciants de Sant Fruitós de Bages, amb el suport de l'Ajuntament, ha organitzat, la sisena edició de la Festa del Comerç al carrer que començarà a les 10 del matí i s'allargarà fins a les 2 del migdia.
El comerç de Sant Fruitós de Bages surt al carrer amb una matinal de descomptes i promocions.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
25/04/2024 15:15
Els establiments adherits a l'Associació Sant Fruitós Comerç Actiu exposaran els seus productes a les portes de cada botiga (calçat, moda, alimentació, flors...) així com els serveis que ofereixen i els visitants podran gaudir de descomptes i promocions especials i també de diverses sorpreses per tot l'eix comercial del municipi.

Per tal de dinamitzar, visibilitzar els establiments locals i donar vida al carrer, durant tot el matí la xaranga Buidant la bota oferirà música en directe i a la plaça de la Vila i a la plaça del Ressorgiment hi haurà tallers per la mainada. Seguint el fil de l’acció “Troba el click perdut”, en els establiments que participaran en aquesta acció podreu trobar-hi petits diorames de clicks de Playmobil. Aquesta jornada de comerç al carrer vol dinamitzar i donar visibilitat als establiments del poble i fomentar el consum de proximitat.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES   COMERÇ 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Parlament aprova garantir el servei de cateterisme 24 hores a Manresa a iniciativa dels Comuns
Manresa defensa naturalitzar els patis escolars per millorar la qualitat de l'aire i la salut mental
El Bus a Cegues recorre deu comarques en la seva onzena edició
L'Observatori de Castelltallat proposa un viatge més enllà de la Via Làctia
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]