Aquesta contractació obre una nova etapa en la gestió i promoció de la vila, amb l’objectiu principal de desenvolupar accions que permetin ampliar el nombre de visitants i revaloritzar el patrimoni turístic i cultural de Súria, format pels equipaments i elements ja consolidats i d’altres que puguin ser desenvolupats en el futur.
A més de dissenyar noves estratègies de posicionament i material de difusió, també es preveu revisar i actualitzar el relat turístic dels equipaments culturals i turístics existents per tal de potenciar Súria com a destí cultural, turístic i familiar. L’adjudicació del contracte ha anat precedida del corresponent procediment administratiu per seleccionar la millor oferta entre les empreses interessades, dins dels terminis establerts.
L’empresa Gestió Cultural Transversal (Sant Fruitós de Bages) compta amb una llarga experiència museogràfica, amb el desenvolupament d’importants projectes nacionals i internacionals com Món Sant Benet, La Pedrera, la Casa de les Punxes, el Museu Nacional d’Energia o el centre d’interpretació Heydar Aliyev (Azerbaidjan), entre molts d’altres.
En els primers anys d’aquest segle XXI, Transversal ja va portar a terme destacades iniciatives de promoció turística a Súria per encàrrec de l’Ajuntament, com les primeres edicions de la Fira Medieval d’Oficis i la implementació dels continguts del centre d’interpretació del Castell, a més d’altres actuacions. |