El CineXic d’abril porta a Sant Fruitós de Bages “El viatge d’Ernest i Célestine”
El diumenge 7 d’abril torna el CineXic al Teatre Casal Cultural amb la pel·lícula " El viatge d’Ernest i Célestine”.
El CineXic d’abril porta a Sant Fruitós de Bages “El viatge d’Ernest i Célestine”.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
03/04/2024 15:13
Aquesta projecció, recomanada a partir de sis anys, narra la història de l’Ernest i la Célestine qui tornen al país de l’Ernest per a poder arreglar el seu preciós violí espatllat. Llavors, descobreixen que la música ha estat prohibida en tot el país des de fa anys. Amb l’ajuda dels seus còmplices, entre els quals es troba un misteriós justicier emmascarat, intentaran posar fi a aquesta injustícia, per a poder portar de nou l’alegria al país dels ossos.

La seva amistat única i el seu amor per la música s’uniran en aquesta història poètica i commovedora que captivarà nens i adults per igual. La sessió serà a les 6 de la tarda al Teatre Casal Cultural i les entrades es poden descarregar gratuïtament fins als deu anys, i per 3 euros a partir d'onze anys AQUÍ. El CineXic és un projecte impulsat per Òmnium Cultural amb la col·laboració de les distribuïdores Rita&Luca i Pack Màgic.

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]