Castellbell i el Vilar amplia el programa d’esterilització de gats
Amb la col·laboració de l’Associació de Gats Ferals de Castellbell i el Vilar ara s’actua a les Comes i a La Vall de Montserrat.
Castellbell i el Vilar amplia el programa d’esterilització de gats.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
20/03/2024 14:39
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha ampliat aquests darrers dies el programa d’esterilització de gats a tots els barris del municipi. Gràcies a la col·laboració de l’Associació de Gats Ferals de Castellbell i el Vilar ja s’actua a les colònies de gats ubicades a les Comes i a La Vall de Montserrat. Durant l’any 2023, el consistori va realitzar un total de 120 esterilitzacions i l’associació, 36, mentre que també es van promoure una quarantena d’adopcions a domicilis particulars. El consistori vol agrair públicament la tasca d’aquesta associació formada per una quinzena de persones voluntàries. Castellbell i el Vilar compta amb un total d’onze colònies de gats actualment, cinc de les quals estan en vies d’extinció.

Reproducció controlada i limitada
El programa d’esterilització permet la reducció del nombre de gats i la cura perquè tinguin una bona qualitat de vida amb una reproducció controlada i limitada.

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]