La pista del Bosquet s'arranjarà per tal de fer-la més polivalent i poder donar-li nous usos esportius
El proper mes d’abril és previst que s'iniciïn les obres d'arranjament de la pista pavimentada del Bosquet que actualment, a causa del desgast provocat pel pas dels anys, presenta importants deficiències que fan que no pugui utilitzar-se per determinades disciplines esportives.
La pista del Bosquet s'arranjarà per tal de fer-la més polivalent i poder donar-li nous usos esportius.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
21/02/2024 15:16
Concretament, els treballs en aquesta pista de 575 m² consistiran en la retirada de l'actual paviment de formigó per a fer una nova base i un nou paviment. Posteriorment, s'hi faran treballs de pintura per adequar-la per a la pràctica d'esports diversos com l'hoquei patins o el patinatge i també s'hi instal·laran dues cistelles per a la pràctica del minibàsquet. Els treballs també inclouran la retirada dels murs i les baranes que delimiten el perímetre. Aquest projecte és fruit de la iniciativa "Recuperem la pista del Bosquet", presentada per l'entitat CEFAR en la darrera edició del pressupost participatiu i va ser la proposta més votada amb un total de 270 vots.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]