Beth Vidal pren possessió del càrrec de regidora de l'Ajuntament de Fonollosa
El passat dimarts 13 de febrer va prendre possessió del càrrec de regidora de l’ajuntament la Beth Vidal i Barrera, membre suplent de la candidatura de Sumem-ERC, després de la sobtada pèrdua del Marc Sivillà a principis del passat desembre.
Presa possessió càrrec Beth Vidal.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/02/2024 10:40
La Beth Vidal, veïna de Canet de Fals, és logopeda i mestra, i actualment treballa a un centre d’educació especial. Ha entrat al Govern municipal assumint les regidories de Cultura i Esports, responsabilitzant-se del contacte amb les diverses entitats d’aquests àmbits, i la gestió de les instal·lacions culturals i esportives, a excepció de la piscina municipal, que la responsabilitat ha estat delegada a la primera tinent d’alcalde, Eli Carvajal.

Arxivat a: FONOLLOSA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]