Campanya per identificar els conductors que es passen els semàfors en vermell
El passat 29 de gener, la Policia Local de Sant Fruitós de Bages va iniciar un dispositiu específic, principalment a les vies que actuen com a travessies al municipi -carretera de Vic al nucli i a Torroella i carretera de Santpedor a Pineda-, totes elles semaforitzades, per tal d’identificar els conductors que es passen els semàfors en vermell. Durant el primer dia de control, es va sancionar a 9 conductors en 45 minuts.
Campanya per identificar els conductors que es passen els semàfors en vermell.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/02/2024 15:52
Recordem que saltar-se un semàfor en vermell o en groc, és una infracció penada amb una multa de 200 euros i la retirada de 4 punts del carnet de conduir, en cas de passar-lo en vermell. Aquesta obligació també afecta als conductors de bicicletes i vehicles de mobilitat personal.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]