Els gegants Sala i Ricardis estrenen nou vestuari
Diumenge 11 de febrer, els gegants Sala i Ricardis van estrenar nou vestuari en el marc de la Festa de l’Arròs, en l’any del seu 25è aniversari.
Els gegants Sala i Ricardis estrenen nou vestuari. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/02/2024 13:22
L’encarregada de la nova vestimenta dels gegants de Sant Fruitós de Bages ha estat Olga Adell. La geganta Ricardis llueix un nou vestit mostassa i verd i el gegant Sala una peça que combina el marró i el verd. Per a la confecció de la roba de Sala s’han utilitzat 17 metres de roba per la capa i 13 metres més per a la faldilla i les mànigues. Pel vestuari de Ricardis 20 metres de vellut sintètic, 5 metres de roba de mascada, 20 metres de passamaneria i 8 botons de pedreria per la part del darrera i el collaret.

El 14 de febrer de 1999 Sant Fruitós de Bages va celebrar la I Trobada de gegants i va ser en aquesta quan es van presentar els primers gegants del municipi, Sala i Ricardis, una imatgeria popular que representa els fundadors del Monestir de Sant Benet de Bages. Els gegants van ser dissenyats per Andreu Descals i construïts pel mestre Antoni Mujal de Cardona.

Arxivat a: GEGANTS   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]