Els gegants Sala i Ricardis estrenen nou vestuari
Diumenge 11 de febrer, els gegants Sala i Ricardis van estrenar nou vestuari en el marc de la Festa de l’Arròs, en l’any del seu 25è aniversari.
Els gegants Sala i Ricardis estrenen nou vestuari. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
16/02/2024 13:22
L’encarregada de la nova vestimenta dels gegants de Sant Fruitós de Bages ha estat Olga Adell. La geganta Ricardis llueix un nou vestit mostassa i verd i el gegant Sala una peça que combina el marró i el verd. Per a la confecció de la roba de Sala s’han utilitzat 17 metres de roba per la capa i 13 metres més per a la faldilla i les mànigues. Pel vestuari de Ricardis 20 metres de vellut sintètic, 5 metres de roba de mascada, 20 metres de passamaneria i 8 botons de pedreria per la part del darrera i el collaret.

El 14 de febrer de 1999 Sant Fruitós de Bages va celebrar la I Trobada de gegants i va ser en aquesta quan es van presentar els primers gegants del municipi, Sala i Ricardis, una imatgeria popular que representa els fundadors del Monestir de Sant Benet de Bages. Els gegants van ser dissenyats per Andreu Descals i construïts pel mestre Antoni Mujal de Cardona.

Arxivat a: GEGANTS   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Exposició-Subhasta de Pintures contra el Càncer al Casino de Manresa
El Museu del Barroc acollirà la 2a edició del cicle la Música a la Catalunya del Barroc
El PSC de Cardona critica la pèrdua de més de 360.000€ per part del govern
Torna Pierre Oriola: un lluitador de la casa a la pintura del BAXI Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]