Alumnes d'Administració i Gestió del Lacetània fan una estada lingüística a Dublín
L'activitat forma part del Pla d'Impuls de Llengües Estrangeres que es porta a terme a l'institut manresà.
Alumnes d'Administració i Gestió del Lacetània fan una estada lingüística a Dublín.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/02/2024 14:57
Durant aquestes dues primeres setmanes de febrer trenta alumnes de la família professional d'Administració i Gestió de l'institut Lacetània participen en una estada lingüística a la ciutat de Dublín. L'alumnat s'allotja en famílies, assisteix a classes d'anglès i fa sortides a altres ciutats o activitats a la mateixa capital irlandesa. L'estada s'emmarca en el Pla d'Impuls de Llengües Estrangeres impulsat pel Departament d'Educació i subvencionat amb fons europeus, el qual també inclou la impartició de matèries específiques del cicle professional en llengua anglesa, el doble d'hores d'anglès tècnic, sessions de conversa amb auxiliars i participació al programa de certificació de coneixements de llengües estrangeres en col·laboració amb l'EOI de Manresa. El proper mes de març, vint-i-cinc alumnes més de nivells superiors de la mateixa família professional i de la branca d'automoció, que van iniciar el Pla el curs anterior, també gaudiran d'una estada lingüística d'una setmana de durada a l'illa de Malta.

 

Arxivat a: LACETÀNIA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]