L'Ajuntament instal·la vàlvules d'estalvi energètic a l'Escola Salipota
L'Ajuntament de Súria ha instal·lat una cinquantena de vàlvules termostàtiques intel·ligents als radiadors de l’Escola Salipota, a partir d’una proposta del Consell Municipal de Medi Ambient. Aquests dispositius faciliten una gestió eficient de l’energia i afavoreixen l’estalvi energètic.
L'Ajuntament instal·la vàlvules d'estalvi energètic a l'Escola Salipota.

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
29/01/2024 18:08
Les vàlvules es regulen mitjançant un control remot que permet fixar horaris d’obertura, regulació de temperatura i zonificació dels diferents espais. La seva instal·lació ha estat finançada per l’Ajuntament i per la Diputació de Barcelona a través d’una subvenció per a la implantació de sistemes de telegestió de l’energia. L’Escola Salipota ja compta des de l’any 2022 amb una planta fotovoltaica instal·lada al sostre de l’edifici, arran d’un projecte impulsat per l’Ajuntament de Súria amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]