Cardona celebra el Carnaval del 3 a l'11 de febrer amb una programació per a tots els públics
La festa començarà dissabte 3 amb el Carnaval Jove i acabarà l’11 amb el Carnaval Infantil.
Cardona celebra el Carnaval del 3 a l'11 de febrer amb una programació per a tots els públics.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/01/2024 20:52
El Carnaval de Cardona, que organitza l’Ajuntament de Cardona, l’entitat Cardona Jove i la Comissió de Carnaval, presenta una proposta cultural i festiva variada per a tots els públics, entre els dies 3 i 11 de febrer. Així, el Carnaval arrencarà dissabte 3 de febrer. La festa s'iniciarà ja a les set de la tarda amb l'anomenada 'Cursa', que estarà amenitzada per la música de Lord. V i Brewers. El recorregut començarà des dels 100 Pisos i passarà per la Carretera del Miracle, Plaça del Portalet, Carrer de la Fira i fins arribar finalment a la Plaça Santa Eulàlia.

Després de la 'Cursa', que arribarà a la plaça Santa Eulàlia sobre les nou del vespre, s’hi farà el ‘sermó del rei Carnestoltes’ i la ‘baixada del bou’ seguit d’una botifarrada a càrrec de la Penya Capote, amb el concert Trio Luky Luke versions. A partir de dos quarts de dotze de la nit s’obriran les portes del pavelló municipal on, mitja hora més tard (00:00 h), arrencaran els concerts a càrrec dels artistes de la nit: el grup de versions La Banda de Neón i DJ Bum-Bum. L’entrada és gratuïta i durant tota la nit hi haurà habilitat, dins el pavelló, un Punt Lila per conscienciar i atendre qualsevol cas de violència de gènere. 

Més Carnaval

Després de l'arrencada amb el Carnaval Jove, els actes continuaran el diumenge 4 de febrer, Carnaval de la gent gran, que acollirà el Casal Cívic a dos quarts de sis de la tarda amb un concert-ball amb l’Orquestra Fase2. Els actes festius continuaran el dia 8 de febrer, dijous llarder, a les set de la tarda, amb una cercavila a càrrec de la Banda de Música de Cardona i posterior botifarrada popular, a la Fira de Dalt, a càrrec dels Geganters de Cardona.

El divendres 9 de febrer serà el torn de les escoles. A partir de les 10 del matí es farà una rua pels carrers de la vila, amb la batucada Percuteria i la Banda de Música de Cardona, que acabarà a la Plaça de la Fira amb l’actuació d’un grup d’animació infantil a les 11:15 hores. Finalment, les activitats del Carnaval a Cardona acabaran diumenge 11 de febrer al passeig de la Fira amb el Carnaval Infantil. A les dotze del migdia s’hi celebrarà una desfilada de disfresses infantil per a tots els nens que hi vulguin participar i amb una persona que ho anirà dinamitzant. Més tard, a les 12:30 h, s’hi farà un espectacle d’animació infantil per a tots els infants i un vermut a càrrec de les Associacions de Famílies de l’Alumnat (AFA) del municipi.

Arxivat a: CARNAVAL   CARDONA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Súria oneja les banderes a mig pal en motiu del dol oficial per l'accident a la mina
L’Ajuntament de Callús s’oposa al projecte actual de la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages
Es manté el risc d'incendi forestal els propers dies
L’Hospital Sant Joan de Déu estrena un nou accés a l’Àrea de Radiologia
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]