La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de vermell contra la pena de mort
Demà dijous, 30 de novembre, a proposta de la Comunitat de Sant’Egidio, Manresa es torna a manifestar com a Ciutat per la Vida i se suma a la campanya per abolir la pena de mort a tots els països on encara és vigent.
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de vermell contra la pena de mort.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
29/11/2023 13:27
A proposta de la Comunitat de Sant’Egidio, l’Ajuntament de Manresa, un any més,  dona suport a la campanya Ciutats per la vida – Ciutats contra la Pena de Mort, que té com a objectiu aconseguir l’abolició universal de la pena de mort arreu del món. La data escollida per a aquest acte, el 30 de novembre, celebra l'aniversari de l'abolició de la pena capital al Gran Ducat de Toscana (Itàlia) el 1786, que va ser el primer lloc on es va abolir la pena de mort.

Com a símbol de sensibilització, demà dijous els municipis adherits a la campanya il·luminen algun dels seus edificis emblemàtics. En el cas de Manresa, serà la façana de la Casa Consistorial que es tenyirà de vermell al vespre, de 17.30 a 22.30 h, com a símbol de “casa comuna” que representa a la ciutadania. A més, la Comunitat de Sant’Egidio, amb el suport del Consell Municipal de Solidaritat, a les 19 h, organitza un acte a la Sala d’actes del Casino, titulat “Ciutats per la vida. Manresa diu NO a la pena de mort”, on es compartiran històries i cartes, des del corredor de la mort. 

Arxivat a: PENA DE MORT   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]