El Covisa Manresa torna a decidir a la recta final del partit amb una gran victòria
Desena jornada de lliga i els manresans contiuen invictes de la mà de Paco Cachinero. En aquesta ocasió ha estat al difícil Guiera de Cerdanyola. Un Cerdanyola que venía aquest dimarts de donar la cara en copa del rei caient eliminat davant elprimera Alzira en la tercera eliminatoria de la competició.
El Covisa Manresa torna a decidir a la recta final del partit amb una gran victòria.

FUTBOL / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/11/2023 08:47
Els inicis de partit han estat  amb un equip manresà apretant a d´alt als locals. Aquest s´ha defensat atacant amb pilotes llargues en que Busquets ha buscat sempre a Hector Albadalejo en accions en diagonal. Cerdanyola no ha sortit amb pilota controlada des del darrera en cap moment intentant aturar el partit en molts moments per refredar el joc perjudicant els interessos bagencs. Ha estat el Manresa qui ha tingut dues ocasions clares de gol sense fructificar. La primera d´ells la de Aaron Lozano, qui a la frontal i amb el porter batut, ha enviat la pilota a la dreta de Pol Carmona. La segona ocasió, una mica més tard a peus de Terri que no arribat a finalitzar l´acció. 

En el transcurs del primer temps ha existit superioritat manresana sobre la pista pero amb el resultat d´empat a zero gols han marxat els dos equips als vestidors.  El conjunt local ple d'experiència i veteranía, en el moment de rebre una falta, els seus jugadors s'han quedat al terra en un parell d'ocasions, moment en que el partit ha estat aturat pels àrbitres evitant així el perillós contracop manresà. En canvi, a l'inrevés i també en dues accions amb jugadors bagencs al terra, els col·legiats han deixat continuar la jugada dels locals optant per un criteri diferent. Sort que en cap cas s´ha traduit en gol l'atac dels de casa. 

Tanta intensitat ha demostrat l´equip del Cerdanyola que ha acomulat les cins faltes a poc de finalitzar el primer temps. Aquest fet no ha tingut conseqüències. Les coses han canviat a la represa. En una jugada en que l'equip de casa s´ha recolzat amb el porter per jugar amb superioritat, ha existit un robo de pilota en que a porta buida el de Palau Solità Terri ha avançat al seu equip. Poc després, una llançament de falta d'estratègia ha suposat el segon gol. Asis ha buscat a Ambrós al fons de la pista i aquest molt hàbilment ha superat al seu marcador per davant ampliant el marcador.

Amb el parcial de 0 gols 2 , Cerdanyola ha disposat d'accions per donar la volta al partit. Un pal, el seu desencert a boca de gol i la bona actuació de Cella ha deixat la porteria a cero en els instants de mes perill dels del Guiera. A vuit minuts per acabar, Cerdanyola ha sortit amb porter jugador. Des de molt lluny, Busquets a reduit diferencies per tot l'escaire amb un xut exterior.  El partit ha corregut perill amb els locals intentant l´empat en tot moment pero amb cinc faltes acomulatives, ha caigut la sisena i Asis de doble penalt no ha perdonat el tercer a 30 segons per acabar. Amb els de casa seguint amb porter jugador, Santa des de 40 metres ha fet el quart a porta buida a tres segons per la botzina final. Durant el partit ha marxat l'enllumenat elèctric en dues ocasions per la qual cosa ha refredat el match en dos moments molt concrets a l´espera de rebre dissabte vinent al Pujolet a un irregular Hospitalet Bellsport a dos quarts de set de la tarda. 

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]