Sant Fruitós de Bages inaugura la nova pista poliesportiva
Aquest dissabte 25 de novembre s'inaugura una nova pista poliesportiva municipal a Sant Fruitós de Bages, ubicada al barri de La Natura, a tocar de la llar d'infants i de l'escola Monsenyor Gibert.
Sant Fruitós de Bages inaugura la nova pista poliesportiva. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/11/2023 15:14
Amb aquesta nova instal·lació, es dota d'un espai per a la pràctica esportiva aquesta zona del municipi, on conflueixen diferents equipaments educatius i culturals com la Llar d’infants, l’escola, l’institut i la biblioteca, fet que fa que sigui una zona molt transitada per infants i joves. La nova instal·lació té una superfície de pista de 600 m² i disposa de porteries i cistelles per a la pràctica d'esports col·lectius. També s'ha construït una graderia protegida per una pèrgola de fusta per oferir ombra a l'estiu. La inauguració se celebrarà a les 5 de la tarda i posteriorment s'oferiran sessions d'entrenament de pickleball per a tots els públics.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]