El drama sobre la maternitat "Els encantats" arriba al Teatre Casal Cultural en el Cicle de Cinema Gaudí
El drama “Els encantats”, de la directora Elena Trapé, aterra el diumenge 26 de novembre al Teatre Casal Cultural en el marc del Cicle de Cinema Gaudí.
El drama sobre la maternitat "Els encantats" arriba al Teatre Casal Cultural en el Cicle de Cinema Gaudí.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/11/2023 14:17
Després de la seva recent separació la Irene, interpretada per Laia Costa, s'enfronta per primera vegada a l'absència de la seva filla de quatre anys, que està passant uns dies amb el seu pare. Incapaç d'adaptar-se a aquesta nova realitat, decideix viatjar a un petit poble del Pirineu català on té una casa, buscant recuperar la seguretat i la calma que sent que fa temps que ha perdut. Però el poble, que en el passat va ser tan familiar, es presenta tan aclaparador com la seva nova vida i l'acabarà forçant a enfrontar-se a les seves pors.

Acompanyen a Costa en el repartiment Daniel Pérez Prada, Ainara Elejalde, Aina Clotet i Pep Cruz. La projecció serà a 2/4 de 7 de la tarda i les entrades es poden comprar anticipadament AQUÍ.

Arxivat a: CICLE GAUDÍ   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa impulsa un Pla de Millora dels Equipaments Esportius
Anna Comas Vives, nova directora del Museu de Manresa-Museu del Barroc
La Central Creativa, el nou espai de l’ExpoBages
Solsona fa la cultura més inclusiva amb el projecte Butaca solidària
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]