Va ser en el marc d’Eduketing, el congrés de referència a l’estat espanyol sobre màrqueting educatiu, al qual assisteix personal directiu de centres, responsables de comunicació i màrqueting, etc. En la seva intervenció, Mauriz va repassar 15 punts claus en l’estratègia de màrqueting d’un centre educatiu, quins errors cal evitar, i va donar consells i solucions pràctiques per evitar-los o corregir-los. S’hi van tractar temes com l’atenció personalitzada, la inserció laboral de l’alumnat, promocions per a la matriculació, la participació en certàmens, el lideratge, etc.
Per al director de l’Escola Montserrat “cal aprendre dels errors que cometem per no tornar-los a cometre novament” i va destacar que “hem de posar l’alumne al centre de tot, per acompanyar-lo des que es posa en contacte amb nosaltres fins que troba feina. Acompanyar-lo amb coneixements però també de manera personal i emocional”. Dani Mauriz assegura que “en l’educació d’avui, hem de passar del que explica el professor al que aprèn l’alumnat. És molt important la pedagogia invisible, o sigui que no només educa el professor, sinó també l’espai, l’aula, els recursos tecnològics …” |