Sant Fruitós de Bages viurà el primer torneig de Pickleball
El diumenge 26 de novembre Sant Fruitós de Bages acollirà el primer torneig de pickleball de la comarca del Bages, un esdeveniment que neix amb la voluntat de quedar-se i fer créixer la pràctica d'aquest esport al municipi.
Sant Fruitós de Bages viurà el primer torneig de Pickleball.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/11/2023 14:27
El torneig se celebrarà de les 8 del matí a les 3 del migdia, a la pista Coberta de l'escola Monsenyor Gibert, un espai que ja està adequat per a la pràctica d'aquest esport. Per tal de donar a conèixer aquest esport entre la ciutadania, durant la tarda del mateix diumenge, i també del dissabte 25 de novembre (de 17 h a 20 h ambdós dies), les persones qui ho desitgin podran participar en una sessió d'entrenament a càrrec de l'entitat local Pickleball Bages. Per participar-hi cal inscriure’s prèviament al telèfon 673 50 25 51. Les places son limitades.

El Pickleball és un esport de raqueta que va néixer als Estats Units com a joc infantil i que cada cop ha agafat més volada. Es tracta d'un esport que barreja aspectes del tenis, el tenis taula i el bàdminton, fent que sigui una pràctica apta per a totes les edats i condicions, ja que les mides del camp són inferiors a les del pàdel, i el pes de la pilota també és més lleuger, el què fa que la força física no condicioni les competicions i es puguin disputar competicions mixtes.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les activitats al carrer omplen les places de Manresa
L'Ajuntament de Manresa convida la ciutadania a la presentació del nou Pla de Barris
El Consell Comarcal del Bages obté el premi Infoparticipa
Dani Mauriz es presenta com a candidat de Junts per Sant Vicenç
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]