El concert de Gossos es farà el 18 d’octubre de 2024 al Kursaal
La banda manresana tancarà amb aquest concert la gira per 10 localitats catalanes que començarà la propera primavera.
El concert que Gossos es farà el 18 d’octubre de 2024 al Kursaal.

MÚSICA / Redacció/Jordi Preñanosa  
04/11/2023 18:59
A partir de les 11 del matí de dimarts vinent, 7 de novembre, es posaran a la venda les entrades per al darrer concert de la gira ‘A reviure’ que la banda manresana Gossos començarà la propera primavera i que es clourà el divendres 18 d’octubre (20h) a la sala gran del teatre Kursaal. Serà el darrer dels concerts d’aquesta gira per 10 localitats en què interpretaran himnes de tota una generació i també els últims èxits de la banda. Un directe que farà l'ullet al públic, en un concert que pretén recollir 30 anys de carrera a través de la seva discografia. Les entrades per veure al Kursaal el darrer concert de la gira de Gossos tenen un preu únic de 30 euros i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal de dimarts a dissabte d’11h a 13 h i de 18 h a 20 h, o per internet a www.kursaal.cat.

El Natxo, el Santi, l'Oriol, el Roger i el Juanjo ho tenen clar: Gossos torna als escenaris per homenatjar el seu públic a través d'una gira única. Després de 5 anys de silenci, "A reviure" són 10 concerts que tornaran a crear la connexió i complicitat que sempre hi ha hagut entre els músics i els seus seguidors més fidels. Per això han preparat un repertori amb els hits de la seva carrera: cançons de sempre i per sempre. 

El 14 de setembre del 2023 Gossos va anunciar 10 únics concerts per Catalunya, Mallorca i Andorra per fer un repàs de la seva trajectòria amb la Gira “A REVIURE”. Es tracta de 10 localitats on històricament la banda ha tingut molts seguidors i on repassen les cançons més emblemàtiques de Gossos. El primer directe de la Gira “A reviure” serà el 6 d’abril al Festival Strenes de Girona. I el seguiran Vic, Barcelona, Manresa, Mallorca, Andorra, Cambrils, Cap Roig i Lleida. Per anunciar aquesta Gira, Gossos va aparèixer per sorpresa a la plaça Canonge Collell de Vic en ple 35è Mercat de Música Viva, al mateix lloc on fa 30 anys van actuar al carrer per primera vegada, just a la mateixa plaça, a la mateixa cantonada on van mostrar les seves primeres cançons.

Arxivat a: GOSSOS   KURSAAL   CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Catalunya afronta un episodi de vent excepcional
El temporal de vent obliga a suspendre activitats a Manresa i el tancament del Parc de l'Agulla
El Consell suma 53 adhesions per impulsar el català al comerç
Sant Benet fa més lliure i flexible l'experiència medieval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]