Arriba la sisena edició del Comerç al carrer
El dissabte 4 de novembre, l'Associació Sant Fruitós Comerç Actiu, amb el suport de l'Ajuntament, ha organitzat la sisena edició de la festa del Comerç al carrer que començarà a les 10 del matí i s'allargarà fins a 2/4 de 2 del migdia.
Arriba la sisena edició del Comerç al carrer.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
27/10/2023 15:01
En aquesta matinal els comerços adherits mostraran els seus millors productes des de calçat, flors, moda o alimentació, així com els serveis que ofereixen, tot plegat amb descomptes i promocions Els nens i nenes podran gaudir durant tot el matí de jocs, tant a la plaça de la Vila com a la plaça del Ressorgiment, i se'ls obsequiarà amb un tiquet que podran bescanviar per una paperina de castanyes. Els clients que també comprin a partir del 30 d'octubre als establiments adherits, també podran recollir gratuïtament la seva paperina a la parada que hi haurà el dia 4 a la plaça de la Vila, durant tot el matí i de 2/4 de 6 a 2/4 de 9 del vespre.

Durant la matinal, els compradors també podran participar en una enquesta ciutadana que es farà a peu de carrer per tal de conèixer la percepció que es té del comerç local. Durant tot el matí la Xaranga Màgic animarà carrers del municipi. Aquesta jornada de comerç al carrer vol dinamitzar i donar visibilitat als establiments del poble i fomentar el consum de proximitat.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]