El Cementiri Municipal tindrà un espai de dol en record dels nadons morts
El Cementiri Municipal tindrà un espai de dol per a les famílies de nadons que s’hagin mort durant l’embaràs o poc després del part. La seva inauguració tindrà lloc aquest diumenge 29 d’octubre, en un acte obert que es farà a les 12.00 h en el lloc d’ubicació del nou espai, a l’entrada del Cementiri.
El Cementiri Municipal tindrà un espai de dol en record dels nadons morts. Foto: AJS

SÚRIA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
26/10/2023 20:56
L’objectiu del nou espai de dol gestacional, perinatal i neonatal és oferir a les famílies un lloc de record i de retrobament amb altres persones que hagin patit experiències similars. La seva creació ha estat una iniciativa de l’Ajuntament, a petició de famílies afectades. La inauguració d’aquest espai de dol es farà en el marc de la diada de Tots Sants d’enguany, en unes dates de gran afluència de persones al Cementiri Municipal.

Arxivat a: TOTS SANTS   SÚRIA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]