L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages estudia fórmules per a disposar del nou pavelló d'esports
El projecte de construcció del nou pavelló i gimnàs de l'escola Pla del Puig, es troba actualment en fase de revisió del projecte per part de l'Ajuntament un cop l'empresa redactora ha entregat la documentació corresponent.
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages estudia fórmules per a disposar del nou pavelló d'esports. Foto: AJSFB

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/10/2023 16:37
Els redactors han elaborat el projecte executiu d'acord amb l'avantprojecte aprovat pel consistori, un encàrrec que ara és revisat pels tècnics municipals i que en cas que s'aprovi s'estima que suposarà que les obres siguin d'un import de 4,3 milions d'euros. L'equip de govern municipal considera que aquest import és una xifra que suposaria un endeutament excessiu pel municipi i que en cas que s'optés per aquesta via, no es podria demanar un crèdit per a l'inici de les obres fins al juny del 2024, quan es realitzi el tancament econòmic de l'actual exercici.

Des del consistori es considera de vital importància que l'escola disposi d'un gimnàs i que les entitats del municipi puguin gaudir de més espai per a la pràctica esportiva, ja que l'actual pavelló ha quedat petit pel gran nombre d'esportistes al municipi, tot i això, no es veu viable un endeutament tan elevat. Per aquest motiu el govern actual està estudiant poder dotar al municipi d'aquest equipament tan necessari mitjançant altres fórmules.

Per una banda, s'estudia la possibilitat d'executar el projecte actual en diferents fases i anualitats, cosa que permetria fer el pagament fraccionat en diferents exercicis tot i que cal tenir en compte que podria augmentar el cost de l'obra per la revisió de preus anual. Per altra banda, també es contempla recuperar el projecte del pavelló aprovat de forma inicial l'any 2019, on es contemplava l'ampliació de l'equipament i que suposava una inversió al voltant de 2 milions d'euros. Tot plegat ha estat exposat durant el ple municipal d'octubre de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages a petició d'una pregunta del grup municipal SOM Sant Fruitós.

El Ple municipal aprova les rectificacions a la modificació del planejament

El Ple Municipal d'octubre ha aprovat, per unanimitat, l'aprovació del text refós de la modificació del Pla General d'Ordenació Municipal per a la implantació de la casa Museu pintor Alfred Figueras i altres actuacions a Pineda de Bages que permetran destinar la zona de l'Hostal Pineda a serveis, equipaments i zones verdes.

Aquesta aprovació resol les esmenes tècniques que ha calgut introduir en el text. S’espera que aquest sigui el pas definitiu per poder realitzar el projecte d'urbanització a la zona de l'Hostal a Pineda de Bages i per definir els espais públics i l'ús futur de la zona de l'equipament. Aquesta aprovació dóna resposta a les esmenes peticionades el passat mes de juliol per la Comissió Territorial d'Urbanisme de la Catalunya Central respecte l'aprovació inicial d'aquesta modificació.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]