Sant Fruitós de Bages impulsa la primera Jornada de comerç i empresa
El comerç i les empreses de Sant Fruitós de Bages tenen una cita obligada el pròxim dimecres 25 d'octubre en la celebració de la primera Jornada de comerç i empresa del municipi.
Sant Fruitós de Bages impulsa la primera Jornada de comerç i empresa.

ST. FRUITÓS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/10/2023 15:38
Aquesta proposta neix de la reformulació de la tradicional nit empresarial, que se celebrava anualment al municipi, amb l'objectiu de donar un valor afegit a la trobada oferint als i les assistents xerrades i actes divulgatius que puguin aplicar i afavorir als seus negocis. Al llarg de la tarda els assistents podran prendre part en xerrades, taules rodones i tallers, tots ells encaminats a la transformació digital de les empreses i comerços. La jornada s'ha estructurat en un primer bloc de propostes, de les 3 a les 5 de la tarda, dirigides principalment al comerç, un segon bloc, de 6 a 8 del vespre, dirigit a les empreses i un tercer bloc amb l’entrega de guardons a les empreses i comerços del municipi.

Els comerços podran assistir a la xerrada ""Reptes de la Transformació Digital pel comerç” (15:20h) a càrrec de Jesús Carballo .Posteriorment (15:40h) es parlarà de “Casos d'èxit de solucions aplicables al comerç” i a partir de les 16:10 h començarà un col·loqui i també paral·lelament es podrà participar en trobades ràpides entre el comerç i empreses tecnològiques. La darrera de les activitats d’aquest primer bloc consistirà en un taller sobre com aplicar la tecnologia Chat GPT al comerç (16:40).

A partir de les sis de la tarda serà el torn de les propostes pel sector empresarial amb una xerrada sobre casos d'èxit de solucions digitals. Posteriorment (18:50) s’iniciarà un col·loqui i en paral·lel es podrà participar en una speed daiting entre empreses i proveïdors. A partir de 2/4 de 8 del vespre s'oferirà una xerrada sobre experiències que es poden aplicar en altres sectors.

A partir de les 8 del vespre començarà l’acte d’entrega de lliurament de guardons, que s’obrirà amb la xerrada " La IA en el dia a dia de les empreses: usos i aplicacions que transformen", una proposta que durà a terme Oriol Rius. Posteriorment es realitzarà l’acte d'entrega de guardons a totes aquelles empreses i comerços del municipi com a reconeixement per la seva trajectòria.

La trobada tindrà lloc a les carpes de Villa Martini (Crta. De Berga). L'entrada és oberta a totes les empreses i comerços del municipi. Aquesta Jornada és el tret de sortida d’un programa que, a través del projecte Acelera Pyme, treballarà per acompanyar als comerços i les empreses del municipi cap a la transformació digital.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]