Exposició 'Correspondència artística' amb Institut Sis, Fundació Setba i AMPANS
"Correspondència artística" és el resultat de l'activitat de mediació artística entre l'alumnat de 2n d'ESO de l'Institut Manresa Sis i persones usuàries de L'Art de Viure de la Fundació AMPANS.
Exposició 'Correspondència artística' amb Institut Sis, Fundació Setba i AMPANS.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
17/10/2023 19:56
 Aquesta iniciativa s'emmarca en el projecte Natura és Cultura de la Fundació Setba per a persones que conviuen amb trastorns de salut mental. Seixanta-dos participants s'han comunicat amb paraules i colors. Han intercanviat cartes i han pintat a quatre mans sobre llesques de pi. Per una cara, trenta-un alumnes, i per l'altra, trenta-un artistes. L'objectiu és mostrar la capacitat de comunicació i mediació que té l'art i contribuir a la lluita contra l'estigma del trastorn mental.

Arxivat a: CORRESPONDÈNCIA   AMPANS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]