La temporada de castanyes comença a Manresa
Quan falten tres setmanes per Tots Sants a Manresa ja hi ha les castanyeres repartides per la ciutat, la més tradicional i la que es manté de fa temps la de la plaça Espanya que la porta Manel Beas i que va començar temporada fa pocs dies a causa del retard del permís, des de ja fa uns anys estem acostumats a menjar castanyes amb màniga curta a l'espera de què el temps sigui més propi de tardor i la gent s'animi a comprar castanyes calentes i acabades de sortir de la torradora. Els pròxims dies li aniran arribant castanyes i la temporada s'allargarà fins a mig desembre com sol fer cada any una setmana abans de les festes de Nadal.
Una clienta comprant castanyes. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció/Jordi Preñanosa  
12/10/2023 12:54

Arxivat a: CASTANYERA   MANRESA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]