Més de 2.000 inscrits a l'acte esportiu "Survivor Race"
El Survivor Race farà parada al municipi amb la previsió d’un bon impacte socioeconòmic i alta participació.
Més de 2.000 inscrits a l'esdeveniment esportiu "Survivor Race". Foto: AJC

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
12/10/2023 20:54
El proper dissabte, 21 d’octubre, Cardona acollirà per primera vegada una competició esportiva de gran abast que mourà més de 2.000 persones i que es calcula que tindrà, a més, un bon impacte socioeconòmic pel municipi. És una cursa d’obstacles  oberta a tothom i pensada per a públics de tots els nivells, des de principiants fins a persones que entrenen diàriament. Serà entre les 9:00 i les 14:00 hores, i on cada 15 minuts arrancarà un grup de participants.

La Coromina serà l’escenari escollit per la celebració d’aquest esdeveniment, per l’oferta de gran diversitat d’espais en contacte amb la naturalesa on poder encabir totes les modalitats d’obstacles que requereix la cursa. El punt neuràlgic de la jornada del 21 d’octubre serà el solar del costat del Restaurant La Premsa, d’on arrancarà i acabarà la prova, i on hi haurà música, parades de menjar a càrrec de restauradors de La Coromina i altres sorpreses. També s’habilitarà un espai d’aparcament al voltant de l’Estació de Servei Vilalta, on hi haurà habilitat un punt de restauració local.

Aquest esdeveniment va en la línia del compromís local amb la pràctica de l’esport i dels hàbits saludables. La cursa té dues categories: la de 6 km (incorpora una vintena d’obstacles i està pensada per a principiants) i la de 10 km (incorpora més d’una vintena d’obstacles i està pensada per a experts). L’esdeveniment Survivor Race celebra 3 competicions arreu de l’Estat: 1 a Madrid, 1 al País Valencià i 1 a Catalunya, que és la que acull Cardona.

Arxivat a: CARDONA   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]