Els Mossos d'Esquadra desmantellen dues plantacions de marihuana al Solsonès i al Bages
En un dels cultius, que es trobava en una zona boscosa de Guixers prop del riu Aiguadora, es van localitzar 2.021 plantes.
Els Mossos d'Esquadra desmantellen dues plantacions de marihuana al Solsonès i al Bages.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
07/10/2023 16:47
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra de la comissaria de Solsona van detenir ahir dos homes, de 25 i 30 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública. Durant el mes de setembre els mossos van iniciar una investigació després de tenir coneixement de l'existència d'una plantació de marihuana en una zona boscosa de Guixers, al Solsonès.

Es va dur a terme un dispositiu on es van localitzar diferents cultius amb un total de 2.021 plantes. La plantació estava prop de la llera del riu Aiguadora, fet que beneficiava la seva floració, ja que el tipus de sòl manté la humitat sense la necessitat d'un sistema de reg artificial. Al mateix lloc van detenir dos homes com a responsables de la plantació. Els detinguts passaran les pròximes hores a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Solsona.

Desmantellament d'una plantació en una fàbrica abandonada de Manresa

D'altra banda, agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir, el mateix dijous, dos homes de 21 i 20 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. A principis d'octubre els mossos van tenir coneixement de l'existència d'una possible plantació de marihuana en una fàbrica abandonada de Manresa.  Es va fer una entrada i perquisició i es van localitzar 1.523 plantes de marihuana, distribuïdes en diferents estances de la fàbrica. També es van comissar 9 quilograms de cabdells i aparells per facilitar el cultiu com làmpades, transformadors, focus i ventiladors. Al lloc hi havia dos homes que van quedar detinguts. En aquesta ocasió, segons estimacions de l'Oficina Central Nacional d'Estupefaents del Ministeri de l'Interior, el preu de venda al detall de la droga estaria valorada en 54.000 euros aproximadament. Els detinguts passaran les pròximes hores a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Manresa.

Arxivat a: MOSSOS   FET DIVERS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
El debat sobre el consum responsable marca l’inici de les Jornades Lacetània
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]