Càritas Sant Fruitós recapta 1.300 € en el sopar solidari anual
Un centenar de persones van assistir aquest passat dissabte al sopar solidari organitzat per l'entitat Càritas a Sant Fruitós de Bages.
El grup local la Tercera Joventut va amenitzar la vetllada després del sopar i la M. Àngels Torradas i el Jordi van oferir una interpretació de la cançó Waterloo.

ST. FRUITÓS / Redacció/ Sergi Vázquez  
23/09/2023 16:47
En total es van recaptar 1.291 €, tant de la venda dels tiquets del sopar com del sorteig d'una panera. Els diners recaptats serviran per a realitzar diferents programes d'ajuda social amb què treballa l'entitat. Durant el sopar, Ferran Closas, director de Càritas al municipi, va comunicar que deixa el càrrec després de sis anys al capdavant d'aquest projecte solidari. Des de l'Ajuntament volem agrair-li la tasca que ha dut a terme al capdavant d'aquesta iniciativa solidària que ajuda en el dia a dia de molts dels veïns i veïnes del municipi. El grup local la Tercera Joventut va amenitzar la vetllada després del sopar i la M. Àngels Torradas i el Jordi van oferir una interpretació de la cançó Waterloo.

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]