Els Patinets, àngels o dimonis?
La irrupció sobtada dels patinets ens ha agafat a usuaris, vianants i administracions amb el pas canviat, i per tant fins ara s'ha actuat poc i amb molts dubtes i recels.
Els Patinets, àngels o dimonis?.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
09/09/2023 17:02
Per part dels usuaris és un sistema de transport que presenta molts avantatges i, per tant, l'ús s'està estenent; pels vianants és una invasió que sovint molesta i posa en perill la seva integritat, per tant, reaccionen denigrant l'invent; les administracions estan reaccionant, però ho fan lentament i amb molts dubtes, només cal veure les resolucions temporals de l'AMT per prohibir l'accés dels patinets al metro pels ensurts amb aquests vehicles. Per aportar una mica d'informació al debat, o com es diu popular "Posar llum a la foscor", des del montepio hem preparat un seguit d'articles curts que volen aportar dades i criteris sobre aquest fenomen en expansió.

Arxivat a: MONTEPIO DE CONDUCTORS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]