L’esquerra independentista porta Anna Gabriel a Manresa
L’acte tindrà lloc el divendres 8 de setembre i comptarà amb l’ex-diputada de la CUP i Bernat Lavaquiol, portaveu de la campanya Stop JJOO.
L’esquerra independentista porta Anna Gabriel a Manresa.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/09/2023 15:14
L'esquerra independentista de Manresa celebrarà un acte en el marc de l'11 de setembre, el dia 8 de setembre a les 7 de la tarda a la Plana de l'Om sota el títol "Defensem la terra, tornem a la lluita!". L'acte comptarà amb la participació d'Anna Gabriel, exdiputada de la CUP, i Bernat Lavaquiol, portaveu de la campanya Stop JJOO, i pretén posar en qüestió el model de país pel qual s'està apostant des de les institucions, amb els grans esdeveniments i el turisme de masses com a pilars.

Des de l'Esquerra Independentista es creu que aquest model va en contra del país perquè destrueix el teixit social, precaritza les condicions laborals i malmet el territori i que cal plantar-li cara a través de campanyes i mobilitzacions, com les celebrades a Tarragona contra el Hard Rock o a la Seu d'Urgell contra els JJOO del Pirineu. Des de les organitzacions de l’Esquerra Independentista de Manresa (CUP, Endavant, Arran, SEPC i COS) consideren que l'activació social a què ha de dur (i ja està duent) l'oposició i la lluita contra el model actual, és d'on ha de sorgir un altre model de país.

Un model que no estigui constantment a l'expectativa de grans inversions de capital estranger o de masses de turistes que vinguin a consumir, sinó que sorgeixi de les pròpies potencialitats del territori i n'enforteixi la seva cohesió i entorn. Només un model endogen, basat en el retorn social, és capaç d'enfortir i fer avançar el país, alhora que preservi natura i recursos per a les generacions futures.

Arxivat a: ESQUERRA INDEPENDENTISTA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira de l’Estudiant reunirà una àmplia oferta d’orientació acadèmica, formativa i ocupacional
S'obren les inscripcions a les proves d'accés als cicles formatius de l'Escola d'Art de Manresa
Premi Emergent d'Arquitectura i Bioconstrucció
L’Ajuntament reactiva la recollida de mostres d’ADN caní
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]