El Concurs de Solsona a Instagram premiarà les millors fotos del bou i la indumentària
Es poden fer publicacions amb l’etiqueta #FMSolsona2023 a partir de dissabte i fins al dia 11.
El Concurs de la Festa Major de Solsona a Instagram premiarà les millors fotos sobre el bou i la indumentària.

SOLSONÈS / Redaccio/ Sergi Vazquez  
01/09/2023 13:27
El Concurs fotogràfic de la Festa Major de Solsona a Instagram en la seva onzena edició premiarà les millors fotos sobre el bou, amb motiu del seu 250è aniversari, i la indumentària de la festa. Aquestes són les dues categories sota les quals es poden fer publicacions amb l’etiqueta #FMSolsona2023. Es valoraran totes les fotos penjades a la xarxa social entre el 2 i l’11 de setembre.  

La foto més ben valorada en la categoria del bou es premiarà amb un sopar per a dues persones al restaurant El Solsonès i un val per a unes espardenyes de set brencs, mentre que la imatge que el jurat consideri que millor plasma la indumentària festiva s’endurà vals de compra per valor de 100 euros en establiments solsonins.

Aquest concurs és convocat per Solsona Turisme i l’Agrupació de Geganters i és obert a tothom major de 16 anys i que segueixi els comptes @geganters_solsona, @solsonaturisme i @ajsolsona a Instagram. Cada concursant pot publicar tantes fotografies com desitgi, sempre que siguin de la Festa Major d’enguany, s’identifiquin amb l’etiqueta i el compte sigui obert. No es valoraran les imatges efímeres de les històries.

L’any passat van guanyar aquest concurs el solsoní Albert Caelles (@albertcaelles) en la categoria “La festa per a tothom” i el vilanoví Roger Serra (@flabiol76) en la d’“El calçat de la Festa Major”. En total, es van participar al concurs 222 fotografies. Les bases completes de la convocatòria d’enguany es poden descarregar aquí: https://solsonaturisme.com/wp-content/uploads/2023/08/Bases-concurs-Insta-FM23.pdf

Arxivat a: FESTA MAJOR   SOLSONA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]