Quin temps ens espera per la Festa Major de Manresa
Quina onada de calor que hem patit i que encara estem patint! Artés ha mesurat temperatures màximes per sobre els 40ºC durant 4 dies seguits. Tot un rècord sense precedents. Tònica que també s’ha repetit a vàries localitats de la Catalunya Central. Però anem al que ens interessa. Quin temps tindrem durant aquesta Festa Major 2023? Doncs el titular seria que tindrem un canvi de temps MOLT important a partir de dissabte. Anem a pams:
Imatge d'arxiu d'un dia de pluja a Manresa. Foto: Jordi Preñanosa

ACTUALITAT / Redacció/Arnau Grane  
24/08/2023 13:03
DIVENDRES 25 d’agost
Sembla que aquest divendres serà l’últim dia d’aquesta llarguíssima onada de calor. Màximes que ja no superaran els 40ºC però que arribaran fàcilment als 38 o 39ºC. Per tant, precaució a les activitats que coincideixin amb el migdia i primeres hores de la tarda. No esperem precipitacions.

DISSABTE 26 d’agost
Dia del canvi. Esperem un matí assolellat però que amb el pas de les hores la nuvolositat s’anirà fent cada vegada més abundant. De cara al vespre, però sobretot nit i matinada, aquests núvols ja podrien deixar caure alguna gota. De les 19h a les 21h esperem l’inici de les precipitacions que poden ser fortes o molt fortes. A més a més podran anar acompanyades de temps violent: fortes ratxes de vent, pedra/calamarsa i intensitats torrencials. La recomanació és que totes les activitats a partir de les 20h i que s’allarguin es facin a cobert. Temperatures màximes al voltant dels 34/37ºC.

DIUMENGE 27 d’agost
Començarà el dia amb ambient rúfol. Nuvolositat abundant i precipitacions que encara poden ser abundants i fortes en alguns sectors de la Catalunya Central. Veurem l’abast que tindran a la ciutat. Serà un matí on moltes de les activitats a l’aire lliure s’haurien de traslladar a cobert. No serà fins al vespre i nit que el risc de pluja serà pràcticament nul i el castell de focs es podrà celebrar amb normalitat. Temperatures màximes que amb prou feines arribaran als 22/25ºC. CANVI RADICAL.

DILLUNS 27 d’agost
Dia tranquil. Matí de sol i tarda amb alguna nuvolada que no esperem que deixi precipitacions. En tot cas algun ruixat aïllat que difícilment afecti la capital del bages. Temperatures màximes al voltant dels 28/30ºC.

Arxivat a: FESTA MAJOR MANRESA 2023   METEO 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]