Obres per evitar les esllavissades a la piscina i reforma del local de la Guàrdia Municipal
El consistori destinarà els prop de 40.000 euros que hi havia previstos per acabar el projecte de la plaça de la Vila a aquests dos projectes.
Imatge de la façana del local d'emergències.

BAGES / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/08/2023 09:40
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar prioritzarà dues actuacions aquest segon semestre d’any que passen per les obres per evitar les esllavissades i els despreniments de terra a les instal·lacions de la piscina i la reforma del local de la Guàrdia Municipal i de Protecció Civil. Les dues inversions sumen prop de 40.000 euros que era la quantitat inicialment pressupostada per a la segona fase d’obres per acabar de donar forma a la plaça de la Vila, projectada al solar de titularitat privada que funciona com a aparcament al Borràs.

L’actuació a la piscina municipal, pressupostada en 13.400 euros (iva inclòs) permetrà executar les tasques per reconduir les aigües pluvials de la superfície perimetral de tot aquest entorn. D’aquesta manera, s’evitaran els vessaments i esllavissades que es produeixen cada vegada que hi ha episodis de pluja intensos. En paral·lel, la reforma del local d’emergències, que tindrà un cost de 26.582 euros (iva inclòs), farà possible la posada al dia d’unes dependències que havien quedat obsoletes i que són de titularitat municipal.

Un projecte que pot esperar

L’actual equip de Govern considera que la denominada plaça de la Vila pot esperar i estudiarà noves ubicacions per aquest espai. El consistori entén que l’espai d’aparcament darreres les galeries del Borràs està ben condicionat i compleix la seva funció d’espai d’ús per a les persones que necessiten estacionar els seus vehicles en el moment de fer encàrrecs al barri. En paral·lel, l’Ajuntament té la intenció de renegociar el contracte de lloguer per poder fer ús d’aquest espai, propietat de l’empresa CIDAC.

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Manresa viurà una Cavalcada de Reis amb 265 participants i carrosses renovades
El barri de la Sagrera de Sant Fruitós de Bages acollirà un Pessebre Vivent
El BAXI Manresa es refà i guanya a la pista de l'Slask Wroclaw
Mor Secundí Soldevila, alcalde de Navarcles durant 12 anys
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]