Pocs dies per la marató del Mundial on correra Meritxell Soler
L'atleta de l'Avinent Manresa, la joanenca MERITXELL SOLER està a set dies del seu debut en un Campionat del Mon d'atletisme en la prova reina de la Marató.
Pocs dies per la marató del Mundial on correra Meritxell Soler.

ATLETISME / Redaccio/ Sergi Vazquez  
21/08/2023 12:24
Serà el dissabte 26 d'agost a les 7,00 hores del mati quan es donarà el tret de sortida a totes les participants. Seràn 83 les atletes de 48 paisos les escollides per World Athletics per disputar aquesta edició.  Soler, amb el seu registre personal asolit a Sevilla el 19 de febrer de 2022 de 2h26'37", ocupa la posició 37 d'entre les participants, sent la 9a atleta europea amb millor registre.

Soler, en la que serà la seva segona internacionalitat absoluta -desprès de la Copa d'Europa de 10000 metres en pista disputada a Pacè (Frànça) l'any passat, afronta amb optimisme el seu debut en un Mundial, sabent que ha fet els deures en la seva preparació i que arriba amb un bon estat de forma. Les quatre voltes que les atletes hauràn de fer en el circuit urbà de Budapest es presenta com un bon exàmen de tot plegat, on les atletes africanes -ethiopes i kenyates- es presenten com a clares dominadores de la prova.

Per altra banda, la banyolina de New Balance Team ESTHER GUERRERO, companya d'entrenament de Soler, pendrà part demà en la primera jornada d'aquest Campionat del Mon en les series classificatories de 1500 metres llisos amb l'objectiu prou complicat de passar a semifinals. Desprès del canvi fet per World Athletics en el sistema de classificació, on nomès passaràn les sis primeres de cada sèrie, complica encara més la possible classificació a semifinals on nomès passaràn vint-i-quatre atletes. GUERRERO i SOLER son dues de les set atletes catalanes que pendràn part en aquest Campionat del Mon.

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLETISME 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]