Dues víctimes mortals més a les platges catalanes
Aquest dimecres al matí es va trobar el cos d'un home surant a l'aigua inconscient a Gavà. Dimarts una nena de 9 anys de nacionalitat estrangera, va morir a l'Hospital Trueta de Girona on va ingressar el passat dissabte 29 de juliol després de quasi ofegar-se en una platja de Castelló d'Empúries
Dues víctimes mortals més a les platges catalanes.

SOCIETAT / Redacció  
03/08/2023 11:16
Protecció Civil de la Generalitat informa que aquest matí ha mort ofegat un home a la platja de Gavà. L'home, de 48 anys i de nacionalitat espanyola, hauria estat trobat inconscient a l'aigua. Un testimoni ha trucat al telèfon d'emergències 112 a les 8:32 hores del matí alertant que hi havia el cos d'una persona a l'aigua. Dues persones que practicaven paddle-surf l'haurien portat fins la sorra, on no l'han pogut recuperar malgrat les maniobres de reanimació practicades pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha desplaçat tres unitats terrestres. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil se n'ha fet càrrec de les diligències. Tot i que caldrà esperar els resultats de l'autòpsia sembla que es tractaria d'una mort accidental per possibles causes naturals.


Mor una menor ingressada a l'Hospital Trueta dissabte passat
El passat dissabte 29 de juliol una menor de 9 anys i de nacionalitat estrangera va ingressar a l'Hospital Trueta en estat crític després de quasi ofegar-se a la platja de la Coma, sense servei de socorrisme, a Castelló d'Empúries. El trasllat de la menor es va fer en un helicòpter medicalitzat del SEM.

L'Hospital Trueta de Girona ha informat aquest matí que la menor finalment no es va poder recuperar i va morir ahir. Amb aquestes dues persones, ja són dinou les persones mortes a les platges catalanes en el període de campanya estival (15 de juny a 15 de setembre) d'aquest 2023. Protecció Civil de la Generalitat demana extremar les precaucions a les platges, piscines i aigües interiors coincidint amb uns dies de temperatures molt altes.

Si observeu que algú es troba malament o té dificultats dins l'aigua cal avisar urgentment el servei de socorrisme o al telèfon 112 per facilitar la seva actuació ràpida. En el bany, cal tenir presents sempre les nostres condicions i limitacions físiques i evitar un sobreesforç que ens dificulti la sortida de l'aigua i ens posi en risc. Es recomana anar sempre a platges vigilades. Podeu consultar les banderes que onegen a les platges catalanes a través del visor de platges de Protecció Civil. 

Arxivat a: TRANSIT  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Més de mig miler d'infants i joves participaran a la dotzena trobada 'Lleure al carrer', aquest dissabte
Afectacions de mobilitat per la Festa Major del Poble Nou
MoMa Espai Cultural inaugura l'exposició "L'or o res" de l'artista Anna Crespo
Grup Boix irromp al sector de la construcció en fusta
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]