Afectacions de trànsit a la carretera de Santpedor per la segona fase d'obres a la xarxa d'aigües
Dilluns 31 de juliol, Aigües de Manresa iniciarà la segona etapa d’obres de renovació de l’artèria d’aigua potable a la carretera de Santpedor. Aquesta fase del projecte afectarà el trànsit entre els carrers Creu Guixera i Sant Antoni Maria Claret.
A partir del dilluns 31 de juliol Aigües de Manresa iniciarà la segona fase de les obres de renovació de la xarxa d'aigua.

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
28/07/2023 18:06
L’Ajuntament de Manresa comunica que a partir del dilluns 31 de juliol Aigües de Manresa iniciarà la segona fase de les obres de renovació de la xarxa d'aigua potable a la carretera de Santpedor entre els carrers Creu Guixera i Sant Antoni Maria Claret. Això comportarà les s egüents afectacions de mobilitat:

Es tallarà el sentit de circulació de carretera de Santpedor en direcció a plaça Mallorca des del carrer Sant Antoni Maria Claret i es mantindrà el sentit de circulació en direcció a plaça Bonavista. Els vehicles que circulin per carretera de Santpedor en direcció a la plaça Mallorca es desviaran pel carrer Sant Antoni Maria Claret i Pare Clotet per accedir a la carretera de Vic.

Es mantindran les afectacions de la primera fase mentre es realitzin els treballs de reposició dels paviments en el tram entre plaça Mallorca i carrer Creu Guixera. Un cop finalitzats els treballs de pavimentació es restablirà el trànsit habitual en aquest tram de la carretera de Santpedor.

El servei BUS MANRESA en la Línia 8 Perimetral - Estacions (direcció RENFE) es veurà afectat pels desviaments de trànsit establerts. Consulteu les afectacions del servei a través del web www.manresabus.com o bé al telèfon 93 875.71.50. 

L'accés de vehicles a l'Estació d'Autobusos es mantindrà pels vehicles que circulin per la carretera de Santpedor en direcció a plaça Bonavista, o bé pel carrer Maternitat d'Elna. 

Arxivat a: AIGUES DE MANRESA   TREBALLS 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Estrena d’un documental que recull el procés de gestació de la recuperació del teatre Kursaal
Valentí Torra Bitlloch dona al Museu de Manresa una pintura barroca
L'Escola Municipal de Música obre el període d'inscripcions
L’Art de Viure d’AMPANS exposa les obres del primer ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]