L'AMIC, en suport a les revistes en català
Davant dels lamentables fets ocorreguts a Borriana al País Valencià, on el regidor de cultura ha prohibit i censurat les publicacions escrites en català de la biblioteca pública de la ciutat, l'AMIC, l'Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació de tots els territoris de parla catalana, ho denuncia públicament i dona tot el suport a les publicacions afectades i per extensió, a totes les publicacions editades en català tant al País Valencià com a la resta de territoris de parla catalana.
L'AMIC, en suport a les revistes en català.

ACTUALITAT / Ramon Grau, president de l'AMIC  
17/07/2023 14:09
La nova composició dels governs locals i autonòmics fruit dels pactes amb partits d'extrema dreta, representen una greu amenaça per la nostra llengua i la cultura catalana. Una clara amenaça que no s'ha fet esperar, amb la censura de publicacions, activitats culturals i artístiques. L'AMIC dona total suport a aquestes publicacions afectades, alguna d'elles associada a l'AMIC (Camacuc i El Temps), així com a l'APPEC i restem a la disposició d'aquests mitjans per tot el que es cregui convenient.

Entitats, empreses, administracions i la societat democràtica, hem de plantar cara amb tota la contundència i rotunditat, perquè fets com aquests, que ens fan retrocedir a les èpoques més fosques del franquisme, no els podem tolerar i hem de combatre. Tot atac a una publicació pel sol fet de ser publicada en català, és un atac a tot el nostre col·lectiu i així ho sentim. 

Arxivat a: REVISTES EN CATALÀ   AMIC 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Papa resa davant de la Mare de Déu de Montserrat
Les entitats sardanistes de Manresa seran les amfitriones de la 27a Revetlla Infantil sense petards
200 alumnes del Bages presenten propostes per millorar el seu entorn
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]