ERC manté la majoria al ple del Consell Comarcal del Bages
La formació republicana passa de 13 a 14 representants, Junts passa de 9 a 8 membres i el PSC manté els sis consellers i conselleres actuals.
ERC manté la majoria al ple del Consell Comarcal del Bages.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/05/2023 14:52
Els resultats de les eleccions municipals d’aquest diumenge al territori permeten a ERC mantenir la majoria al ple del Consell Comarcal del Bages el proper mandat. La formació passa de 13 a 14 representants, mentre que Junts per Catalunya, amb qui comparteix l’equip de Govern, perd un membre i passa de 9 a 8 representants. Pel que fa als partits de l’oposició, el Grup Comarcal Candidatura de Progrés (PSC) manté els sis representants de l’actual mandat, la CUP tindrà dues conselleries (ara en tenia tres) i el grup comarcal En Comú Guanyem manté el representant actual. El PDeCat guanya presència i sumarà un representant en el proper mandat. 

Gent Fent Poble

El resultat de Gent Fent Poble a Sant Fruitós de Bages permet a aquesta agrupació d’electors tenir presència per primera vegada al plenari del Consell Comarcal del Bages amb un representant. El plenari del Consell Comarcal del Bages compta amb 33 consellers i conselleres i la majoria absoluta se situa en els disset representants.

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El Consell Comarcal organitza la Nit del Bages, que reconeixerà el porter del Barça Joan Garcia
El nou CAP de Sant Fruitós de Bages inicia l’activitat assistencial
Jugar, compartir i competir: el Torneig de Catan del CAE arriba a la 15a edició
Solsona i el Solsonès impulsen una campanya d’educació sexual i afectiva
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]