El CE Manresa ha publicat la campanya mediàtica per al playoff d’ascens a Primera RFEF
El CE Manresa ha publicat la campanya mediàtica per al playoff d’ascens a Primera RFEF que disputarà diumenge a les 12h contra el conjunt madrileny del Navalcarnero.
El CE Manresa ha publicat la campanya mediàtica per al playoff d’ascens a Primera RFEF.

FUTBOL / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/05/2023 16:31
Ambaixadors de la ciutat han fet un missatge de vídeo per aconseguir que el Congost s’ompli amb 2000 persones per recolzar l’equip de Ferran Costa. Es tracta de 12 cares conegudes de la societat manresana: la polifacètica Sor Lucia Caram, el pilot del Dakar Gerard Farrés, la corredora Núria Picas, la cantant Sara Roy, l’exjugador de bàsquet Rafa Martínez, l’empresari Quico Santasusana, l’stremaer Norman López, la presidenta del BF Manresa Nina Pont, el músic Natxo Tarrés, l’expilot d’esqueleton Ander Mirambell, la jugadora del Llevant Paula Fernández i el periodista i directiu del CE Manresa Francesc Sòria. El club agraeix la col·laboració a tots ells i els convida a l’històric partit.

Arxivat a: CEM   ESPORTS   FUTBOL 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]