L’alcaldessa Rosa Verneda encapçala la candidatura de Talamanca Unida
L’alcaldessa Rosa Verneda encapçala la llista de Talamanca Unida, que forma part de la plataforma Ara Pacte Local, a les properes eleccions municipals del 28 de maig. Verneda ha expressat el desig de treballar amb la resta de membres de la llista “per, entre tots, fer un poble més unit i fort al costat dels talamanquins i talamanquines”.
L’alcaldessa Rosa Verneda encapçala la candidatura de Talamanca Unida.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
27/04/2023 14:59
Nascuda el 1991 a Terrassa, Verneda sempre ha tingut “uns forts i incondicionals vincles” amb Talamanca i hi viu a la casa de la seva família al municipi. L’actual alcaldessa i candidata va estudiar Grau en Enginyeria Mecànica a la UPC de Manresa i he estat 8 anys treballant com a Project Manager a Berga. Verneda assegura que vol seguir traslladant la seva manera de fer a la política municipal ja que “em considero una persona amb la que es pot parlar, treballar i fàcil de tractar.

M’agrada molt aprendre de tot i de tothom”. La número dos de la candidatura serà Raquel Caballero, nascuda a Barcelona el 1980 però vivint a Talamanca des de fa un any. És integradora social i treballa en el sector de les persones amb diversitat funcional. En l’àmbit associatiu és membre del club de lectura de Talamanca i li apassiona passejar pel bosc, la bici de carretera i viatjar. 

Arxivat a: TALAMANCA UNIDA   MUNICIPALS 23 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]