El PSC rotorna a Gironella, de la mà de Francesc Xavier Ruiz
A les eleccions municipals de 2011, el PSC va obtenir 458 vots, que suposaven un 20,70%, i una presència de 3 regidors en el Consistori. Des d’aleshores ençà no hem tingut presència a l’ajuntament, cosa que es vol solucionar amb la nova candidatura encapçalada per en F.X. Ruiz Rodríguez, persona molt coneguda a tota la vila, treballador a la cuina de la residència i col·laborador a la radio.
El PSC rotorna a Gironella, de la mà de Francesc Xavier Ruiz.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
26/04/2023 15:29
La llista que encapçala pretén sumar braços i esforços per aconseguir millorar la vida de la gent de Gironella. S’han dut a terme importants millores, però hi ha algunes infraestructures, equipaments i serveis, que han de tenir importants inversions , per a donar-los-hi altres funcions o completar les que ja donen.

Prenen com a gran prioritat el potenciar els polígons industrials i la recuperació i adaptació d’antigues naus, per a facilitar la implantació de noves activitats industrials. Gironella necessita crear llocs de treball, que és el que dona riquesa a un poble, i facilita l’entrada dels joves en el món laboral.

Han de donar una sortida adequada, útil i social a l’Alberg. Cal promoure nous usos al Cinema Victoria. S’han d’ampliar i millorar les instal·lacions del servei municipal d’aigua, implantant alhora una nova cultura de l’aigua, per aconseguir estalvi i reutilització.

També proposaran millorar el Parc dels Bombers Voluntaris, i adequar la plantilla del Cos dels Agents Locals, a les necessitats de tot el municipi. A nivell de sanitat, considerem necessari l’ampliació d’horaris i d’especialistes en el CAP, i recuperar el servei d’urgències en festius i caps de setmana.

Potenciaran els pressupostos participatius, on la ciutadania pugui tenir veu i vot. Impulsarem un bon nombre de projectes destinats a la lluita contra el canvi climàtic, proposant instal·lar plaques solars en tots els equipaments municipals, i alhora facilitar ajudes als particulars perquè també s’impliquin en aquesta lluita.

Proposaran ampliar, tant com faci falta, els serveis a les persones, i molt especialment els destinats a la gent gran. I també proposaran remodelar i crear nous parcs infantils i zones verdes. En resum, la presència en el Consistori té per objectiu, fer-lo més plural, més transversal i amb major sensibilitat vers les inversions , amb destins laborals, i socials.

Arxivat a: PSC   GIRONELLA   MUNICIPALS 23 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]