Dani Mauriz presenta la llista de Junts per Sant Vicenç de Castellet
La renovació del gimnàs, la construcció d’una piscina coberta i millorar la seguretat són altres eixos estratègics del programa electoral.
Dani Mauriz presenta la llista de Junts per Sant Vicenç de Castellet.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/04/2023 11:27
L’Auditori Maria Carme Grauvilardell de Sant Vicenç de Castellet es va omplir de gom a gom  amb 250 persones que van assistir a la presentació de la llista de Junts al municipi per a les properes eleccions municipals del mes de maig. Tots els seients van quedar ocupats i les portes es van deixar obertes per a desenes de persones que seguien l’acte des dels passadissos Encapçalada per Dani Mauriz, la candidatura inclou membres amb llarga experiència en el govern local al costat de cares noves que aporten joventut i idees renovades. Els membres de la llista són: Dani Mauriz, Carme Jiménez, Eulàlia Sardà, Esther Milan, Toni Calveras, Pau Polo, Isabel Molina, Santi Pérez, Clàudia Garcia, Marc Pérez, Mireia Sanmartí, Marcel·lí Subirana i Sílvia Vila.

Durant la presentació, Mauriz va destacar la importància de “recuperar un municipi que actualment està en decadència, brut i deixat” i va afegir que “cal recuperar de manera urgent alguns serveis bàsics per la ciutadania com són la seguretat”. Un dels principals punts del programa electoral que el candidat va desvetllar ahir va ser la posada en funcionament d’un transport urbà amb moltes parades estratègiques a Sant Vicenç de Castellet “que millorarà la mobilitat de les persones, reduirà el trànsit al municipi, millorarà la sostenibilitat i la seguretat, i afavorirà el comerç local” .

Una altra de les principals apostes de Junts per a la propera legislatura és fer un nou complex esportiu amb piscina coberta al municipi. Dani Mauriz va explicar que el projecte inclou “renovar absolutament el gimnàs que ha quedat obsolet i petit davant el gran nombre de persones usuàries que utilitza aquesta instal·lació”. Pel que fa a la piscina coberta, Mauriz diu que “és imprescindible fer aquest equipament”, i va manifestar que “després d’una anàlisi i reflexió en profunditat de temps, de diferents estudis de viabilitat, sabem que és perfectament viable, i no solament serà un impuls a nivell esportiu i de salut, sinó que també ajudarà a dinamitzar l’economia local”.

Arxivat a: JUNTS   MUNICIPALS 23   SANT VICENÇ   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]