La Guàrdia Municipal de Castellbell i el Vilar estrenarà un nou local
Les instal·lacions comptaran amb una sala de control de videovigilància amb càmeres de seguretat per a la lectura de matrícules als accessos al municipi i als aparcaments municipals del Borràs i La Bauma.
La Guàrdia Municipal de Castellbell i el Vilar estrenarà un nou local.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
10/04/2023 15:30
Castellbell i el Vilar estrenarà els pròxims mesos un nou local de lloguer per a la Guàrdia Municipal en un espai cèntric al barri del Borràs. L’adquisició de l’equipament és fruit del contracte de lloguer que l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha signat aquest migdia per un període de cinc anys amb la propietat del local, ubicat al número 18 del carrer Joan Grau. Les noves dependències de la Guàrdia Municipal disposaran d’un espai de 90 metres quadrats més cèntric i, sobretot, proper a l’Ajuntament i a l’OAC per donar un millor servei a la ciutadania. El local havia acollit anys enrere la floristeria Castellflor.

Control de videovigilància

La Guàrdia Municipal disposarà d’una nova sala de control de videovigilància amb càmeres de seguretat per a la lectura de matrícules als accessos al municipi i als aparcaments municipals del Borràs i La Bauma.

Arxivat a: GUARDIA   CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La Fira Viba tanca una nova edició amb una gran èxit de públic
L'Ajuntament de Manresa convoca el Premi del Consell Municipal de les Persones Grans
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Herrerías es el tercer fitxatge del Covisa Manresa
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]