Santpedor instal·la lluminàries LED a la zona esportiva amb una previsió d'estalvi energètic
L'Ajuntament de Santpedor ha realitzat aquest principi d'any una actuació integral de substitució de l'enllumenat de la zona esportiva municipal a tecnologia LED amb l'objectiu de millorar-ne l'eficiència energètica i fer front al canvi climàtic.
Santpedor instal·la lluminàries LED a la zona esportiva amb una previsió d'estalvi energètic. Foto: AJSP

SANTPEDOR / Redacció/Sergi Vàzquez   
31/03/2023 10:31
El canvi a enllumenat LED de la zona esportiva comprèn les instal·lacions del pavelló Rafa Martínez, el camp de futbol Josep Guardiola i les pistes de tennis. La substitució compta també amb un sistema de control que permet ajustar els nivells lumínics a les necessitats i així aconseguir millors nivells d'il·luminació i uniformitat.

Aquesta actuació és una continuació de la que també es va fer recentment, en què es va substituir per llums LED la il·luminació de la pista poliesportiva El Paller. L'actuació està subvencionada íntegrament per la Diputació de Barcelona amb un import de gairebé 100.000€ i suposarà un estalvi energètic de més del 70%.

Arxivat a: LLUMS LED   SANTPEDOR   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]