En el marc d'aquesta iniciativa, torna la proposta "Troba el click perdut" on els 27 establiments participants en la campanya han amagat un click dins els seus locals que els nens i nenes del poble han de trobar per acabar emplenant la butlleta que han rebut a les escoles del municipi. Aquesta és la quarta edició d'aquesta proposta que vol donar a conèixer a la ciutadania tots els establiments adherits a l'associació Sant Fruitós Comerç Actiu.
Durant aquesta setmana, els dies 21 i 22 de març, els comerciants podran participar en una formació per tal d'aprendre a treure el màxim profit a la xarxa social Instagram. La formació anirà a càrrec de Marta Albet, màster en community manager. Alhora també se celebrarà, el dimecres 22 de març, un sopar de germanor entre els diferents establiments adherits. L'acte de la cloenda de la setmana serà el dissabte 25 de març, a les 6 de la tarda sota el Cobert de la Màquina de Batre, on hi haurà berenar per a tots els infants i es realitzaran diversos sortejos entre tots els participants en la campanya de recerca de clicks. |