Ara, Covisa Manresa es a tres punts del liderat i a tant sols un del segón lloc que ocupa L'hospitalet i del tercer que es Gasifred Ibiza. Sens dubte, la quarta posició actual dels manresans els dóna moltes opcions de play off d´ascens ja que s´ha obert una important escletxa de set punts en relació al cinquè lloc que ostenta Natació Sabadell que li dóna dret a Copa del Rei.
Del partit de dissabte hem de dir que el partit de la primera volta es va perdre davant Ripollet. Per tant, cal recuperar aquests punts ja que cada partit serà or a partir d'aquest moment. El conjunt que juga al Joan Creus, ha jugat 10 partits com a local amb 3 victories ( Esplugues, Hospitalet i Calvià) 5 derrotes ( Picassent, Natació,Canet, Nueva Elda i Escola Pia) i 2 empats ( Mataró i Industrias)
Ripollet es l'últim classificat a la taula amb 20 punts i es a 9 punts de la permanencia a nomes 7 jornades per acabar la lliga. Ha guanyat 6 partits, empatat 2 i n ´ha perdut 15. Te només 58 gols a favor ( Manresa 103) i 92 en contra ( Manresa 80). Les baixes per partit de dissabte, en principi son les habituals de Asis i Ambrós. Partit clau doncs, com ho serant tots a partir d´ara. Les dues primeres posicions a la classificació final, donen dret al play off al partit de tornada al Pujolet. |