L'Ajuntament de Súria declara dos dies de dol per l'accident a la Mina
L’Ajuntament de Súria ha declarat dos dies de dol oficial per l’accident que ha tingut lloc aquest dijous 9 de març a la mina de Cabanasses, amb tres víctimes mortals.
L'Ajuntament de Súria declara dos dies de dol per l'accident a la Mina. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/03/2023 21:06
La declaració de dol oficial comporta la suspensió de tots els actes programats per l’Ajuntament per als propers dies, incloent-hi la Caminada de la Dona i la presentació del llibre ‘París érem nosaltres’. Les noves dates de celebració dels actes suspesos seran anunciades oportunament.

Els dos dies de dol oficial seran aquest divendres 10 i dissabte 11 de març. Durant aquests dies, les banderes de la Casa de la Vila onejaran a mig pal. La declaració de dol oficial ha estat realitzada mitjançant un decret que ha estat signat aquest vespre per l’alcalde Albert Coberó. En aquest decret també s’hi expressa la condolença i la solidaritat de l’Ajuntament i de tot el veïnat del municipi a familiars, companys i amistats de les víctimes.

Com a institució municipal, l’Ajuntament de Súria agraeix les nombroses mostres de condol que han estat expressades des de tot arreu en motiu d’aquest tràgic accident, i reitera el seu suport a les famílies, el col·lectiu miner i la comunitat educativa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Arxivat a: ACCIDENT A LA MINA DE SÚRIA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
Un projecte comunitari de Sallent millora el benestar emocional i físic
El cicle de cinema Gaudí porta al Teatre Casal Cultural Mi amiga Eva
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]