300 cantaires tornaran a pujar a l’escenari del Kursaal demà dimarts i dimecres per cantar ‘Boleros’
Una proposta amb cors de gent gran de Manresa i comarca, impulsada des de l’Auditori de Barcelona i que al Kursaal arriba a la vuitena edició.
Més 300 cantaires tornaran a pujar a l’escenari del Kursaal demà dimarts i dimecres per cantar ‘Boleros’.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
06/03/2023 15:59
Més 300 cantaires de diverses formacions corals de gent gran de Manresa i el Bages participaran demà i dimecres al Canta Gran, un projecte participatiu impulsat des de l’Auditori de Barcelona adreçat a gent gran que preparen un espectacle per estrenar-lo dalt de l’escenari. El teatre Kursaal de Manresa acull la vuitena edició del projecte amb la cantata ‘Boleros’, un viatge per alguns dels boleros més coneguts de la història i per descobrir també les diferents textures musicals d’aquest ritme.

Els cantaires han fet 3 assajos previs per preparar els concerts del dimarts 7 i dimecres 8 de març, a les 18h, amb aproximadament 160 cantaires per funció. Enguany, el concert de demà dimarts comptarà amb els participants dels Cor USènior de Manresa, la Coral de La Verbena de Sant Joan de Vilatorrada i Taral·lejant Albades de Calders totes tres dirigides per Rosa Ortega, Coral L’Amistat del Casal de la Gent Gran de Cardona dirigida per Elena Ribera, la Coral Harmonia del Casal Cívic i Comunitari El Castell de Manresa dirigida per Montse Perramon, la Coral Les Veus de Castellnou dirigida per Xavier Ros, la Coral d’Aguilar de Segarra dirigida per Roberto Moreno, la Coral l’Albada de Manresa dirigida per Josep Guiteras, la Coral Dintre el Bosc Canta de Manresa dirigida per Anna Giralt i la Coral Llar d’Avis de Ca l’Arola de Santpedor que dirigeix Xavier Santamaria.

La sessió del 8 de març, tindrà com a cantaires els Tallers de cançons de tots els temps de l’Ajuntament de Manresa que seran: la Font dels Capellans, la Balconada, Vic-Remei, Crta. Santpedor, Pl. Catalunya, Valldaura, Escodines, el Xup, Mión, Cots, Guix i Pujada Roja, totes dirigides per Pep Torras.

La direcció musical de l’espectacle anirà a càrrec de Montserrat Roset, amb direcció escènica de Toni Vinyals i amb la cantant solista Carme Canela que estarà acompanyada per una banda formada per Dani Garcia (piano), Lluna Aragón (violí), Carola Ortiz (clarinet), Miquel Casanova (contrabaix), Àlex Tenas (bateria) i Roberto Castillo (percussions llatines). Les entrades, que tenen un preu de 8€ (per a majors de 65 anys un preu de 6€), es poden comprar a les taquilles i per internet a www.kursaal.cat

Arxivat a: CANTA GRAN   KURSAAL   CULTURA  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]