El cicle CineXic porta al municipi la pel·lícula "El cargol i la balena"
Aquest diumenge 5 de març torna el CineXic al Teatre Casal Cultural amb la pel·lícula "El cargol i la balena" de Max Lang, Daniel Snaddon.
El cicle CineXic porta al municipi la pel·lícula "El cargol i la balena".

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
28/02/2023 15:33
Aquesta projecció, recomanada a partir de 3 anys els i les assistents podran descobrir el poder del mar a través del viatge d'un cargol aventurer a la cua d'una gran balena geperuda. Una bonica història d'una amistat improbable que transcorre pels indrets més sorprenents i màgics del món submarí. La sessió serà a les 6 de la tarda i les entrades es poden descarregar gratuïtament fins als deu anys i per 3 euros a partir d'onze anys AQUÍ .

Arxivat a: CINEXIC   SANT FRUITOS   BAGES 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
Manresa acollirà aquest diumenge el partit entre les seleccions de Catalunya i la Gran Bretanya
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]