Junts Castellnou proposa una co-candidatura per les municipals de maig
Des de Junts per Castellnou de Bages, anuncien un tàndem paritari en forma de co-alcaldia per a les properes municipals.
Junts Castellnou proposa una co-candidatura per les municipals de maig.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
01/03/2023 15:07
Anni Norverto i Albert Tébar són qui encapçalarien la llista des d’una aposta més innovadora i transversal. Els candidats tenen clar que: “La nostra política es caracteritza com a participativa i oberta, fugim del protagonisme individualitzat i apostem per un lideratge més compartit. La política municipal l’hem de fer entre totes i tots i, per tant, la clau de l’èxit està en l’equip, on tothom pugui sentir-se partícep del projecte de futur del seu poble.” Aquesta co- alcaldia vol ser una aposta renovada, responsable, compromesa amb l’entesa i el diàleg i amb clara vocació de servei cap a la gent.

“Estan convençuts que l’esforç col·lectiu, és la suma que porta al resultat esperat"

La gestió de l’actual Govern ha tingut encerts i errors, però no s’ha governat per a tothom i per a totes les necessitats. Nosaltres volem canviar aquesta manera de fer i centrar-nos, en polítiques més participatives i en les necessitats reals del nostre poble. Un municipi diferent, on la sensació de pertinença, tot i la nostra atípica configuració de poble segregat en diferents nuclis, no sigui cap impediment per a tenir aquesta consciència de poble; Un poble socialment divers i únic, on cal aprofundir encara més en dinamitzar propostes i accions d’àmbit social.

Per això pensen que cal molta més comunicació, apropar els serveis essencials i promoure, al mateix temps, dinàmiques de caire social e integradores, tan necessàries al nostre poble. És per això, que aquests dies ens estem apropant a totes les cases per a escoltar a totes les veïnes i veïns, conèixer les seves necessitats reals i construir junts el programa que defineixi la nostra proposta política.

Volem elaborar un programa on totes i cadascuna de les propostes de la bona gent de Castellnou, siguin escoltades i tingudes en compte, sempre que siguin positives, constructives i enriquidores, és clar; Pretenem governar per tothom i amb tothom. És obvi, que Junts neix amb el compromís de l’1 d’Octubre, de culminar amb èxit el dret a decidir, l’autodeterminació del nostre país. I és justament això el que també els defineix: Que son una agrupació oberta, on l’opinió dels nostres conciutadans ha d’estar sempre, en el centre de les decisions polítiques al municipi”.

Arxivat a: JUNTS CASTELLLNOU   MUNICIPALS 23 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]