Es crea la marca 'Manresa Cultura' per donar visibilitat i agrupar tota l'activitat cultural
El disseny és obra de Duplex Creativity, que ha creat una imatge “inspirada en la ciutat i la seva gent”, que té l’objectiu de “reforçar el concepte de diàleg i pluralitat". La nova marca estarà present en tota la comunicació online i offline de la Regidoria de Cultura.
Es crea la marca 'Manresa Cultura' per donar visibilitat i agrupar tota l'activitat cultural. Foto: AJM

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
19/01/2023 15:09
La regidora de Cultura i Festes, Anna Crespo Obiol, ha presentat  la nova marca ‘Manresa Cultura’, que pretén donar visibilitat i agrupar sota un mateix paraigües tota l’activitat cultural que es desenvolupa a iniciativa de l’Ajuntament de Manresa o sota els seus auspi cis.

La nova marca ha estat dissenyada per Duplex Creativity, estudi amb seu a Santpedor. En la presentació, Aida Garriga Lujan, directora creativa, i Toni Falcó Camprodon, dissenyador gràfic sènior, han explicat que la nova imatge “està inspirada en la ciutat i la seva gent” i que té l’objectiu de “reforçar el concepte de diàleg i pluralitat, a partir de les bafarades i una gamma extensa de colors”. Es tracta, han apuntat, “d’un sistema gràfic versàtil que s’adapta a molts tipus de contingut, temàtica i format. Una imatge gràfica potent, amb molta personalitat, atractiva i vistosa, i molt adaptable pel seu sistema modular”.

La tipografia escollida que acompanyarà totes les creativitats “és de tipus pal sec, simple i moderna, però que destaca per la seva personalitat”. Tot plegat, han conclòs, “pretén unificar i dotar de personalitat les comunicacions de tot allò que organitza, produeix o compta amb el suport de  l’Ajuntament de Manresa en l’àmbit cultural”.

La nova marca estarà present en tota la comunicació online i offline de la Regidoria de Cultura. Així, en els propers dies, es podrà trobar ja a les xarxes socials i a la web, així com a tots els programes, cartells, banderoles i elements publicitaris que s’editin a partir d’ara.

Arxivat a: MANRESA CULTURA 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):



La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal |
Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]